مراسم رونمایی از کتاب « گمنامم و پیدایی»

تعداد بازدید:۱۴۷
مراسم رونمایی از کتاب « گمنامم و پیدایی» به همت واحد فرهنگی و امور دانشجویی و کتابخانه دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران

همزمان با ۵ آذرماه سال ۱۴۰۱ و روز بزرگداشت بسیج مستضعفان، مراسم رونمایی از کتاب « گمنامم و پیدایی» به همت واحد فرهنگی و امور دانشجویی و کتابخانه دانشگاه شهید مطهری مشهد واحد خواهران برگزار شد.

این مراسم با حضور اساتید و دانشجویان خانواده محترم «شهید علی اکبر حسینی» نویسنده کتاب سرکار خانم «هانیه ملایجردی» برگزار شد.  در ابتدای جلسه آقای «سید علیرضا مهرداد» نویسنده و رزمنده دفاع مقدس ضمن ابراز قدردانی از نویسنده کتاب یاد و خاطره «شهید علی اکبر حسینی» را گرامی داشتند.

 در ادامه برنامه سرکار خانم «سمیه سادات حسینی» خاطره شناسایی پیکر «شهید حسینی» که با رویای صادقه ایشان همراه بود را تعریف نمودند و سپس سرکار خانم «هانیه ملایجردی» نویسنده این کتاب به بیان مطالبی پرداختند.

 در پایان مراسم با حضور جناب آقای «دکتر محمدیان» رئیس دانشگاه شهید مطهری مشهد، همرزم شهید و خانواده محترم شهید از کتاب گمنامم و پیدایی رونمایی شد و از خانواده و نویسنده این کتاب قدردانی به عمل آمد.

 شایان ذکر است همزمان با این مراسم جناب آقای «احمد منصوب» تمثال این شهید بزرگوار را به تصویر کشیدند.

کلید واژه ها: روز بزرگداشت بسیج مستضعفان کتاب گمنامم و پیدایی واحد کتابخانه دانشگاه شهید مطهری خواهران مشهد شهید سید علی اکبر حسینی دفاع مقدس